TEGO NIE OFERUJĄ INNE BIURA

Możliwość odbioru dokumentów z siedziby klienta.

Reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS w oparciu o udzielone pełnomocnictwa

OFERTA DLA FIRM:

Pełna Księgowość

  • prowadzenie ksiąg handlowych
  • wypełnianie deklaracji podatkowych oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
  • bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy
  • prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji
  • sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • przygotowywanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego
  • sporządzanie deklaracji PFRON
  • sporządzanie list płac oraz miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS
  • ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek do ZUS
  • sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11, PIT-8B)
  • przygotowanie rocznych deklaracji dla pracowników
  • ewidencja urlopów

Książka Przychodów i rozchodów, ryczałt ewidencjonowany i karta podatkowa

  • bieżące księgowanie dostarczonych dowodów księgowych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
  • obsługa kadrowa pracowników: ZUS, PFRON, akta osobowe
  • doradztwo w kwestiach podatkowych


Obsługa wspólnot mieszkaniowych, Spółdzielni Mieszkaniowych

Ramowy zakres naszych działań:

  • prowadzenie księgowości w oparciu o wymagania zapisane w ustawie o rachunkowości.
  • sporządzanie rozliczeń i deklaracji ZUS pracowników zatrudnionych przez Wspólnotę,
  • bieżące informowanie o sytuacji finansowej Wspólnoty,
  • naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
  • przygotowywanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek,
  • powiadamianie właścicieli lokali o stanie ich rozrachunków,
  • sporządzanie kartotek mieszkaniowych,
  • sporządzanie miesięcznych informacji w formie sprawozdania finansowego dla potrzeb Zarządu Wspólnoty

  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego Wspólnoty Mieszkaniowej obejmującego:
    • sprawozdanie finansowe wspólnoty mieszkaniowej,
    • zestawienie obrotów i sald kont księgi rachunkowej wspólnoty mieszkaniowej,
    • rozliczenia mediów, wniesionych przez właścicieli zaliczek, sporządzanie zestawień sald poszczególnych właścicieli.
    • zestawienie otrzymanych faktur z podziałem na poszczególne składniki kosztowe,
    • zestawienie nadpłat i zaległości właścicieli,
    • zestawienie należności i zobowiązań kontrahentów,
    • kartoteki właścicieli,
  • współpraca przy przeprowadzanych audytach, kontrolach z urzędów.

 

OFERTA DLA OSÓB FIZYCZNYCH:

  • przygotowanie wniosku w celu pozyskania dotacji na rozpoczęcie działalności ( Urząd Pracy, PO KL 6.2, Spółdzielnie Socjalne i inne )
  • wypełnianie deklaracji od spadków darowizn
  • sporządzenie rozliczeń rocznych PIT-36, PIT-37, PIT-38, PIT-39
  • rozliczenie dochodów uzyskanych z zagranicy PIT-36
  • przygotowanie wniosków o zwrot VAT za materiały budowlane VZM

Nasi partnerzy